×

1) Wszelkie reklamacje powinny być składane w formie pisemnej na adres siedziby firmylub drogą elektroniczną na adres: reklamacje@drabest.pl pod rygorem nieważności.

2) Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:

a) dowód zakupu

b) dokładną informację jaki towar jest reklamowany

c) opis przyczyny reklamacji

d) inne załączniki mogące przyśpieszyć proces reklamacji (np. zdjęcia)

3) Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w terminie przewidzianym w Ustawie Konsumenckiej i Kodeksie Cywilnym.

4) Reklamacje z tytułu gwarancji będą rozpatrywane w terminie 30 dni od otrzymania zgłoszenia.

5) Reklamacje na uszkodzenia w dostawie będą uznawane wyłącznie pod warunkiem dostarczenia prawidłowo wypełnionego i podpisanego przez kuriera protokołu reklamacyjnego spisanego w momencie dostawy.

6) Na oferowane towary Drabest udziela Kupującemu gwarancji na okres 24 miesięcy od daty wystawienia faktury sprzedaży, chyba że w ofercie lub odrębnej umowie pomiędzy Stronami nie określono innego terminu.

7) Gwarancja ograniczona jest wyłącznie do błędów produkcji oraz wad materiału.

8) Gwarancja nie obejmuje:

a) towarów, w których dokonywano zmian lub samodzielnych napraw bez pisemnej zgody Drabest;

b) skutków użycia części zamiennych lub wyposażenia dodatkowego, które nie są oryginalnymi częściami Drabest;

c) drobnych odchyleń, które nie wpływają negatywnie na właściwości użytkowe,bezpieczeństwo ani wartość produktu;d) skutków anomalii pogodowych.

9) Gwarancja obejmuje wyłącznie towary użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, instrukcją montażu i użytkowania, załączaną przez Drabest każdego egzemplarza produktu.

10) Drabest nie odpowiada za:

a) skutki nieprawidłowego montażu/demontażu i użytkowania dostarczonych produktów,w tym dokonywania w/w czynności przez osoby do tego nieuprawnione i/lub nieprzeszkolone zgodnie z przepisami obowiązującymi w miejscu ich użytkowania.

b) uszkodzenia produktu i szkody powstałe w wyniku jego mechanicznego uszkodzenia nie wynikające bezpośrednio ze zgodnego z przeznaczeniem i instrukcją użytkowania produktu, w tym spowodowane jego nadmiernym obciążeniem, niewłaściwym składowaniem lub niewłaściwą konserwacją.

c) uszkodzenia produktu i szkody powstałe wskutek zużycia wynikającego ze zgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu lub innego naturalnego zużycia. DRABEST Spółka z o.o., ul. Pogodna 64, 32-084 Mników, NIP: 9442166624tel. +48 (12) 280 54 94, fax. 280 90 40, www.drabest.pl, e-mail: biuro@drabest.pl

11) W przypadku uznania reklamacji decyzja odnośnie naprawy, wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy pozostaje w gestii Drabest. Wymienione elementy pozostają własnością Drabest.

12) Roszczenia inne niż prawo do naprawy lub wymiany produktu na pozbawiony wad nie są objęte gwarancją.

13) Wszelkie widoczne wady towaru powinny zostać zgłoszone bezpośrednio na adres Drabest nie później niż w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu. Po upływie tego terminu odpowiedzialność Drabest za wady jakościowe produktu wygasa.

14) Przy rozpatrywaniu reklamacji ich zasadność ocenia się z uwzględnieniem obowiązujących norm technicznych i deklarowanych przez Drabest parametrów produktu.

15) W przypadku uzgodnionej z Drabest konieczności dostarczenia reklamowanych towarów do/z punktu naprawy Drabest, koszty transportu pokrywa Drabest. W przeciwnym razie koszty transportu reklamowanego towaru obciążają Dystrybutora.

expand_less
accessible

Menu dostępności